صفحه نخست » تفاله چقندر » قیمت تفاله چغندر فشنگی و پرک خرید وفروش 1401

قیمت تفاله چغندر فشنگی و پرک خرید وفروش 1401

اشتراک گذاری مطلب:
تفاله چغندر 1401 ADAVATTAMIN.COM

تفاله چغندر در دسته خوراک دام طبقه بندب میشود که امروزه برای بسیاری از دامداری ها کاربرد فراوانی دارد . تفاله چغندر به دو شکل فیزیکی پرک وفشنگی برای خرید و فروش در بازار عرضه میشود . که در سال 1401 6.7 ملیون تن چغندر به کارخانه های کشور تحویل شده است .

تفاله چغندر که از تولید چغندر قند به دست می آید، پس از استخراج قند از دیواره های سلولی ریشه چغندر تشکیل می شود. خمیر خشک شده محصولی متمرکز در انرژی و الیاف است که قابلیت هضم بالایی دارد.

این مکمل موثری برای علوفه در پرورش نشخوارکنندگان است: از نظر تاریخی در گاو، بلکه در گوسفند و بز. و یافتن کاربردهای دیگر در فرمولاسیون خوراک برای گونه‌های دیگر: از خرگوش تا حیوانات خانگی از طریق تک معده.

تفاله چغندر کم آب یک غذای ساده و طبیعی است. که کیفیت غذایی آن با کم آبی حفظ و تثبیت می شود . با تامین الیاف بسیار قابل هضم، امنیت جیره بسیاری از گونه ها را ممکن می سازد.

ADAVATTAMIN.COM.1401.11.21-2

انرژی سلولز قابل هضم را فراهم می کند


تفاله چغندر 1401 سرشار از ترکیبات جداری قابل هضم (همی سلولزها، پکتین ها)، هم برای تولید شیر و هم برای تولید گوشت. جیره را با انرژی غنی می کند و با محدود کردن مصرف نشاسته از اختلالات متابولیک مانند اسیدوز جلوگیری می کند.

قابلیت هضم جیره پایه را افزایش می دهد

هضم تفاله چغندر 1401 انرژی را فراهم می کند که جمعیت سلولولیتیک در شکمبه را تحریک می کند . باعث تخریب سایر منابع فیبر می شود، بنابراین به افزایش جیره پایه کمک می کند.

این تفاله چغندر 1401یکی از پرانرژی ترین منابع فیبر در میان مواد خام مورد استفاده در خوراک دام است.

آیا تفاله جغندر تولید شیر را تقویت می کند


بلی تفاله چغندر همراه با وعده غذایی، کنسانتره ای از تولید متعادل را تشکیل می دهد و اکثر جیره های اولیه را تکمیل می کند. تفاله چغندر تولید شیر را بهینه می کند، سطح چربی کره را حفظ می کند و سطح پروتئین را ارتقا می دهد.

تفاله چغندر گوشت گاو


در گاوهای شیری، تفاله چغندر 1401را می توان به طور قابل توجهی در جیره، از جمله در حیوانات با سطح تولید بالا معرفی کرد.
برای مزارعی که به دنبال جایگزینی برای سیلاژ هستند. تفاله چغندر ترکیب کنسانتره های مبتنی بر ذرت و غلات و محصولات نشاسته ای آنها را کاهش می دهد.

تفاله چغندر برای گوسفند

در میش های شیری، تفاله چغندر 1401 بدون تغییر. قابل توجهی در مصرف علوفه یا کل مقدار ماده خشک مصرف شده با جو ترکیب می شود یا جایگزین آن می شود.

برای سفارش خرید عمده لطفا با ما تماس بگیرید.

0
    0
    لیست خرید شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه