صفحه نخست » تفاله چقندر » قیمت تفاله خشک چغندر دامی عمده

قیمت تفاله خشک چغندر دامی عمده

اشتراک گذاری مطلب:

تفاله چغندر بهترین نوع خوراک برای دام های گوشتی و شیری است. این محصول از پسماند و جدا سازی شکر از چغندر است . و در نهایت برای خوراک دام استفاده خواهد شد که بسیار خوراک مطلوبی است برای دام های شیری و پرواری.

قیمت تفاله خشک چغندر دامی عمده رامعمولا کشاورزان مشخص خواهند کرد که برای استعلام قیمت میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید.

چغندرقند بریتانیایی راز موفقیت در تغذیه گاو


چه در تغذیه جوجه ها، چه گاوهای گوشتی و چه گاوهای شیری، راز موفقیت در به حداکثر رساندن فوایدی است . که از سیستم گوارشی منحصر به فرد آنها حاصل می شود . شکمبه قادر است حجم عظیمی از مواد گیاهی و تفاله چغندر کم‌هزینه را به گوشت یا شیر با ارزش بالا تبدیل کند . اما تنها در صورتی که با تعادل صحیح خوراک برای حفظ تخمیر سالم خوب عرضه شود.

سرعت این تخمیر بستگی به سرعت تجزیه انرژی در خوراک(تفاله خشک چغندر ) در شکمبه دارد. اما حداکثر بازده – و کارآمدترین تبدیل خوراک به تولید – تنها زمانی اتفاق می‌افتد. که میکروب‌های شکمبه مقدار کنترل‌شده‌تری از مواد مغذی را دریافت کنندمانند تفاله چغندر خشک . اگر انرژی بیش از حد خیلی سریع در دسترس باشد، نتیجه تولید بیش از حد اسید لاکتیک در شکمبه است. که یک محیط اسیدی (PH پایین) ایجاد می کند که فعالیت طبیعی شکمبه را مختل می کند.

تشخیص اسیدوز

نتیجه وضعیتی است به نام اسیدوز، یک ناراحتی گوارشی شکمبه که می‌تواند حاد باشد (باعث کاهش چشمگیر و فوری در مصرف خوراک تفاله چغندر . رشد و تولید شیر شود) یا در سطح کمتر واضح و تحت بالینی رخ دهد. این اسیدوز شکمبه ای تحت حاد (به اختصار SARA) باعث کاهش کلی در قدرت حیوان. مصرف خوراک و عملکرد تولیدی می شود که به راحتی می تواند مورد توجه قرار نگیرد.

یکی دیگر از شاخص‌های کلیدی که نشان می‌دهد اسیدوز ممکن است یک مشکل باشد، سرگین بسیار شل است. معمولاً هنگامی که گاوها را روی علف های سرسبز بهاری می چرخانند یا با جیره ای حاوی غلات بیش از حد تغذیه می کنند. این یک سیگنال واضح است که به یک رژیم غذایی متعادل تر نیاز است.

محلول خوراک چغندرقند

و اینجاست که خوراک تفاله چغندر قند نقش مهمی را ایفا می کند. بسیاری از خوراک‌های انرژی‌زا حاوی سطوح بالایی از نشاسته (مانند غلات) و سطوح پایین فیبر قابل هضم هستند . که با هم می‌توانند خطر اسیدوز را ایجاد کنند. آنچه مورد نیاز است منبع متعادل کننده انرژی است . که در شکمبه کندتر تجزیه می شود و فیبر قابل هضم در خوراک چغندرقند یکی از بهترین گزینه های موجود است.

گنجاندن خوراک تفاله چغندر قند در جیره‌های جوان. گوشت گاو یا لبنیات احتمالاً مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای کمک به ایجاد یک منبع متعادل انرژی در شکمبه و کمک به کاهش بروز اسیدوز است. ایده آل به عنوان یک مکمل تغذیه شده در کنار علف های چرا شده. سیلوی، غلات یا کنسانتره های مبتنی بر غلات، نتیجه مصرف خوراک بهتر، شیر بیشتر و رشد بهتر است . نه تنها از ناراحتی های گوارشی اجتناب می شود . بلکه تخمیر بهبود یافته شکمبه همه خوراک را به طور موثرتری به غذا تبدیل می کند. تولید

بسیار خوش طعم برای حیوانات

خوراک تفاله چغندر قند نیز بسیار خوش طعم است. با ملاس اضافی که به بسیاری از محصولات تفاله چغندر قند اضافه می شود، به افزایش مصرف خوراک و افزایش تولید کمک می کند.

گاوهای گوشتی که با جیره‌های تکمیلی مبتنی بر غلات خشک تغذیه می‌شوند. از بهبود تخمیر شکمبه و مصرف آن به دنبال گنجاندن خوراک چغندرقند سود می‌برند. در حالی که فیبر قابل هضم در خوراک چغندرقند به افزایش تولید چربی شیر معروف است.

تغذیه خوراک تفاله چغندر قند به عنوان جایگزینی برای بخشی از کنسانتره های غلات تغذیه شده. به گاوهای شیری یکی از بهترین راه ها برای حفظ یا بهبود درصد چربی شیر است . به ویژه در هنگام تامین شیر برای تولید پنیر بر اساس قرارداد “تشکیل دهنده” . یا حتی زمانی که فقط تلاش برای رسیدن به حداقل سطح چربی کره.

دستورالعمل های تغذیه دام توسط تفاله چغندر

خوراک تفاله چغندر قند مقرون به صرفه تر از سایر منابع اصلی فیبر قابل هضم است . معمولا گاو ها داده میشود . دارای محتوای انرژی بالاتری نسبت به پوست سویا است . پروتئین اضافی در مقایسه با تفاله مرکبات و خوش طعم تر از هر دو است. خوراک چغندرقند نیز در بافر شکمبه در برابر اسیدوز موثرتر است.

(جدول 1)

نرخ تغذی توصیه شد . برای خوراک چغندر قند بریتانیا را نشان می دهد. با گلوله های قوی که برای استفاده در سیستم های تغذیه مکانیکی مانند آنهایی که در سالن های شیردوشی یافت می شوند . در بالای سیلو یا حتی روی زمین ایده آل هستند.

تفاله چغندر فشنگی

خوراک تفاله چغندر قند تولید شده در انگلستان منحصر به فرد است . زیرا فقط از چغندرقند کاملا قابل ردیابی و غیر تراریخته که در مزارع بریتانیا کشت می شود تهیه می شود. و رشد و فرآوری آن در بریتانیا، برخلاف واردات از خارج، امکان کنترل بسیار نزدیک بر کیفیت را در سراسر زنجیره تولید خوراک . از کاشت مستقیم تا توزیع خوراک تفاله چغندر قند در مزرعه یا فروشگاه‌های خرده‌فروشی فراهم می‌کند.

نتیجه تفاله چغندر خوراکی است که می‌توانید به عملکرد ثابت، قابل اعتماد و اقتصادی آن اعتماد کنید. برای بهبود تخمیر شکمبه و راندمان تولید در تمام طول سال، شکستن خوراک چغندرقند بریتانیا واقعاً بسیار سخت است.

نحوه کاهش هزینه های خوراک گوشت گاو با جایگزین های پروتئینی


قیمت‌های بالای پروتئین حاشیه‌های گوشت گاو را تحت فشار فزاینده‌ای قرار می‌دهد، اما جایگزین‌های مقرون‌به‌صرفه.

که می‌توانند هزینه‌های خوراک ماهیانه را تا حدود 420 پوند برای یک واحد 200 راس گوشت گاو کاهش دهند، در دسترس هستند.

بتانی می، متخصص تغذیه نشخوارکنندگان Trident Feeds می‌گوید: «پروتئین که اغلب به شکل تفاله چغندر ارائه می‌شود، جزء مهمی در جیره‌های گوشت گاو است. زیرا نقش کلیدی در رشد عضلات و افزایش وزن زنده دارد.

او می‌افزاید: «با این حال، به طور کلی یکی از گران‌ترین اجزای رژیم غذایی است و با قیمت‌های فعلی. تولیدکنندگان باید برای کمک به کاهش هزینه‌های خوراک، به منابع پروتئینی مقرون‌به‌صرفه‌تر روی آورند.»

خوراک‌های مایع تقطیر گندم، مانند تفاله چغندر گزینه خوبی است و می‌توان آن‌ها را در هر تولیدکننده گوشت گاو یا جیره نهایی گنجاند.

جایگزینی 1.5 کیلوگرم در روز از تفاله چغندر خشک استاندارد با 3 کیلوگرم در روز پروفلو می تواند . کل هزینه های جیره را تا 7 پوند در هر سر در روز یا 14 پوند در روز برای 200 گاو کاهش دهد. در حالی که افزایش بالقوه وزن زنده روزانه (DLWG) 1.4 را حفظ می کند. کیلوگرم در روز، و تامین همان مقدار پروتئین بر اساس ماده خشک (DM)*، می‌گوید خانم می.

او خاطرنشان می کند که همانطور در آزمایش اخیر در دانشگاه هارپر آدامز نشان داده شده . هنگام در نظر گرفتن منبع پروتئین دیگری بجذ تفاله چغندر است. حفظ سطوح بالای پروتئین خام (CP) برای اطمینان از اینکه بهره وری به خطر نمی افتد، مهم است.

این کارآزمایش به تأثیر تغذیه ( تفاله چغندر)سطوح بالاتر CP در تفاله چغندر گوشت گاو شیری قاره‌ای x پرداخت. هنگامی که سطوح از 12% به 14% افزایش یافت. DLWG بهبود یافت، که سن کشتار را تا 5 روز کاهش داد . و حاشیه هزینه‌های خوراک را بیش از 30 پوند در هر سر بهبود بخشید. واین مدیون وجود تفاله چغندر است.

پروفلو 40 درصد CP (بر اساس DM) را ارائه می دهد، بنابراین یک جایگزین پروتئین مقرون به صرفه و با کیفیت بالا است.

همچنین فواید غیر مغذی دیگری نیز وجود دارد که می توان از طریق تغذیه شربت یا تفاله چغندر تقطیر گندم یافت.

این منبع غذایی خاص حاوی سطوح بالایی از قطعات مخمر باقی مانده از فرآیند تخمیر است. که نشان داده شده است که اثرات مفیدی بر تولید اسید شکمبه و عملکرد پروتئین میکروبی دارد. هر دو عامل با بهبود سلامت شکمبه، راندمان تبدیل خوراک و تولید مرتبط هستند.

از آنجایی که شربت‌های تقطیر به شکل مایع تغذیه می‌شوند، مصرف خوراک را از طریق پوشاندن خوراکی‌های کمتر خوش طعم .کاهش شانس دسته‌بندی مواد، بهبود می‌بخشند. خورایی های بهتری همچون تفاله چغندر.

خانم می نتیجه می گیرد که با توجه به اینکه قیمت خوراک پروتئین بالا بعید است به این زودی کاهش یابد. استفاده کارآمدتر از خوراک های با ارزش بهتر کلید حفظ حاشیه است. و با مزایای اضافه شده از نرخ رشد بالقوه بهبود یافته و تکمیل سریع تر، در کنار صرفه جویی در هزینه خوراک، یک امتیاز است.

*قیمت ها فقط در زمان انتشار صحیح بوده و قابل تغییر هستند*

هر کیلو تفاله چغندر 7500 درب کارخانه در تاریخ 1401.7.1

0
    0
    لیست خرید شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه