صفحه نخست » فروش عسل حلبی » خرید عمده عسل از زنبورداران

خرید عمده عسل از زنبورداران

اشتراک گذاری مطلب:
خرید عمده عسل طبیعی

بدون‌شک یکی از بازارهای پرسود و جذاب در ایران که در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است بازار فروش وخرید عمده عسل در شهرهای مختلف است. خرید عمده عسل از زنبورداران یکی از بهترین روش‌های خرید و فروش عمده عسل می‌باشد که شما می‌توانید با حذف واسطه‌ها و دلال‌ها یک خرید ارزان و باکیفیت داشته باشید.

عسل

در قرن شانزدهم میلادی به علت دسترسی محدود به شکر، عسل به عنوان یک شیرین‌کننده طبیعی محبوبیت زیادی داشته است و این محبوبیت از زمان‌های دور تا به الان نیز ادامه دارد. عسل ماده‌ای شیرین و ارزشمند است که توسط زنبور عسل تولید می‌شود.

زنبورها عسل را در کندو ذخیره می‌کنند. شیرینی عسل حاصل وجود مونوساکاریدها، فروکتوز و گلوکز است. میزان کالری عسل حدود ۳۲۵ کیلوکالری انرژی در هر ۱۰۰ گرم است. به دلیل وجود مقدار بسیار اندکی آب و همچنین وجود هیدروژن پراکسید در عسل و همچنین خاصیت اسیدیته آن. باعث شده که این محصول پرطرفدار به سختی فاسد شود . بعضی‌ها گمان میکنند که شکرک زدن عسل یک نشانه  برای تایید غیر اصل بودن و غیرطبیعی بودن عسل است؛ اما باید به شما بگوییم که همه انواع عسل‌ها با گذشت زمان خود به ‌خود شکرک می‌زنند که این یک فرآیند طبیعی است. که هیچ گونه تاثیری بر روی خواص شیمیایی یا کیفیت عسل نمی‌گذارد.

خرید عمده عسل طبیعی

عسل یکی از محصولات غذایی ارزشمند و پرخاصیت در بسیاری از خانه‌ها است. با این وجود متاسفانه باید گفت عسل جزو کالاهایی محسوب می‌شود که تقلب زیادی توسط سودجویان در آن رخ می‌دهد. بنابراین در خرید عمده عسل لازم است با دقت و اطلاعات کافی تولیدکننده‌ها و مراکز معتبر را شناسایی و انتخاب کنید تا از کیفیت محصول مطمئن باشید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید عمده عسل حتماً به سراغ تولیدکنندگان معتبر بروید تا بی‌واسطه و با قیمتی ارزان‌تر اقدام به خریده عمده عسل نمایید.

خرید عمده عسل طبیعی به صورت اینترنتی از مجموعه ادوات تامین انتخابی مطمئن برای خریداران محترم می‌باشد . که علاوه بر تضمین کیفیت، راهی مناسب نیز برای صرفه‌جویی در زمان است. زنبورداران ما همواره سعی دارند با تلاش شبانه روزی عسلی با کیفیت را برای عرضه به خریداران ارائه دهند و با حذف واسطه‌ها برای فروش، به طور مستقیم خرید عمده عسل را در اختیار خریداران این محصول قرار دهند.

فایده خرید عمده

یکی از دلایلی که زنبورداران ترجیح می‌دهند عسل خود را به صورت عمده و به قیمت پایین‌تر بفروشند. این است که بتوانند نقدینگی کافی برای برداشت‌های بعدی و هزینه‌های حمل‌ونقل را داشته باشند.

 بدون‌شک خرید عمده عسل قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به خرید خورده و جزئی دارد. یک خریدار به دلیل خرید عسل در حجم بسیار بالا قطعاً با قیمت مناسب‌تری می‌تواند این محصول را تهیه کند.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قیمت بالای عسل تاییدی بر طبیعی بودن و با کیفیت بودن آن نیست؛ زیرا متاسفانه بسیاری از سودجویان عسل تغذیه‌ای را با قیمت بالا و به اسم عسل طبیعی به فروش می‌رسانند. پس پیدا کردن یک مرکز خرید معتبر برای خرید عمده عسل بسیار مهم است.

مجموعه ادوات تامین همواره سعی دارد با ارائه برترین محصولات با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در فراهم کردن شرایط مناسب برای خریداران پیشگام باشد. شما خریداران محترم می‌توانید برای دریافت هرگونه مشاوره درباره محصولات و خدمات ما با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

مراکز خرید عمده عسل

قطعا خیلی از ما سعی داریم در هنگام انتخاب هر محصولی بهترین فروشگاه و مرکز را برای خرید آن انتخاب کنیم. شاید وقتی که پای خرید عمده به میان می‌آید این انتخاب سخت‌تر نیز باشد. حال اگر خرید ما در زمینه محصولات غذایی باشد از آنجایی که مصرف این محصولات با سلامتی ما ارتباط مستقیم دارند حساسیت و سختگیری ما برای خرید چند برابر می‌شود.

یکی از این محصولات غذایی ارزشمند که کیفیت و طبیعی بودن آن از اهمیت بسزایی برخوردار است عسل است.

شاید این دغدغه در شهرهای بزرگ نمود بیشتری پیدا کند، چرا که به راحتی نمی‌توان یک مرکز معتبر برای خرید عمده عسل پیدا کرد.

در این قسمت از مقاله سعی داریم تعدادی از مراکز وشهرهای معتبر خرید عمده عسل را به شما عزیزان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

عسل کردستان

استان کردستان به دلیل داشتن مناطق کوهستانی زیاد و ارتفاعات بلند و پربرف در تمام فصول سال و همچنین وجود مراتع سرسبز و پرگل و وجود گیاهان وحشی متنوع که منبع مناسبی برای تغذیه ززنبورها است. همواره جزو شهرهایی است که یکی از باکیفیت‌ترین عسل‌های طبیعی را در کشور دارا است.

به دلیل وجود تنوع زیاد گیاهان و درختچه‌ها و گیاهانی چون پونه وحشی، گون، آویشن، سماق، تیسو و… زنبورهایی که در این منطقه زندگی می‌کنند به اندازه کافی از شهد طبیعی گل‌ها می‌توانند تغذیه کنند و در نتیجه عسلی با کیفیت را نیز تولید کنند.

با این تفاسیر خرید عمده عسل کردستان یکی از مطمئن‌ترین انتخاب‌های پیش‌روی شما خریداران محترم است. زنبوردارانی که در مناطق کردستان زندگی می‌کنند . به دلیل وجود کوهستان‌های سرسبز و وجود گیاهان پر شهد نیازی به تغذیه دستی یا مصنوعی) دادن آب شکر به زنبورعسل) زنبورعسل ندارند و همین تغذیه طبیعی زنبورعسل از شهد گل‌های مختلف موجود در این مناطق. باعث تولیدمحصول بسیار مرغوب و با کیفیت می شود که باعث محبوبیت این مناطق جهت خرید عمده عسل می‌شود.

عسل خوانسار

خوانسار شهری در نزدیکی استان اصفهان است. جایی که به دشت لاله‌های واژگون، باغ و روستاهای زیبا، عسل عالی و خوش‌طعم  معروف است.

شهر خوانسار به دلیل وجود درختان و طبیعت بی‌نهایت سرسبز و وجود چشمه‌های فراوان، مکانی مناسب برای تغذیه زنبورها از گل‌ها و گیاهان مختلف موجود در این منطقه است. عسل تولید شده در این مناطق از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این شهر نیز یکی از انتخاب‌های صددرصد مطمئن برای خرید عمده عسل می‌باشد.

عسل سبلان

کوه سبلان دارای هوای خنک و دشت‌های سرسبز است. دامنه این کوه پوشیده از مراتع سرسبز و گل‌های متنوع و زیادی است. این دامنه‌های زیبا و سرسبز محل مناسبی برای زندگی زنبورهای عسلی هستند که به تولید عسل طبیعی می‌پردازند.عسل طبیعی سبلان با توجه به بهره‌وری زنبورها از پوشش گیاهی اقلیم کوهستانی. دارای ویژگی‌های درمانی و کیفیت بسیار بالایی است. در واقع محصول این منطقه به خاطر دارا بودن چندین هزار گیاه طبی بسیار پرخاصیت و مقوی است.

خرید عمده عسل از استان اردبیل به دلیل وجود دامنه‌های سرسبز سبلان که از دیرباز به پرورش زنبور عسل و تولید عسل‌های خوشبو و بی‌نظیر پرداخته است . بدون‌شک یکی از رضایت‌بخش‌ترین خریدهای خریداران این محصول است.

خرید عمده عسل در تهران

 فروش و خرید عمده عسل طبیعی در تهران در مراکز و فروشگاه‌های بسیار زیاد و مختلفی انجام می‌شود. برای این محصول در تهران به طور مستقیم از تولیدکننده می‌توانید به مراکز و فروشگاه‌های زیر مراجعه کنید . عسل انواع گیاهان متنوع را با قیمت بسیار مناسب در حجم دلخواه خریداری نمایید.

  • خانه عسل مهوین
  • عسل لاویج
  • عسل اکسیر
  • عسل عطارخان
  • عسل دهچی

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که همیشه دلال‌ها با خرید عسل به صورت عمده و فروش آن به عرضه‌کننده‌ها سود اصلی از تجارت این ماده غذایی جذاب را می‌برند .

به شما توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید ازاین محصول طبیعی سود ببرید به جای خرید عسل از دلال‌ها به سراغ عرضه‌کننده‌های اصلی و شرکتهای معتبری بروید. که میدانید بدون واسطه عسل را به دست شما مصرف کننده گرامی می‌رسانند.

برای این کار فقط کافی است با تعدادی از این عرضه‌کنندگان عمده عسل طبیعی آشنا شوید . هنگامی که از کیفیت عسل آنها مطمئن شدید هر ساله خرید خود را از آنها انجام دهید . بدون‌شک این یک معامله برد برد برای شما خواهد بود. مجموعه ادوات تامین یکی از معتبرترین مراکزی است که مدتهاست در زمینه فروش و خرید عمده عسل طبیعی مشغول به فعالیت است . رضایت تعداد بی‌شماری از خریداران را در کارنامه کاری خود دارد. شما نیز می‌توانید با انتخاب این مرکز برای خرید عمده عسل، یک خرید پر سود و امن را تجربه کنید.

برای سفارش عمده عسل لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید

0
    0
    لیست خرید شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه