صفحه نخست » تفاله چقندر » خرید تفاله چغندر قند با کیفیت برای خوراک دام شیری و گوشتی

خرید تفاله چغندر قند با کیفیت برای خوراک دام شیری و گوشتی

اشتراک گذاری مطلب:
خرید و فروش تفاله چغندر قند به میزان عمده
خرید و فروش تفاله چغندر برای خوراک دام سبک و سنگین.


کیفیت تفاله چغندرقند بر اساس محتوای ساکارز ریشه و هم بر اساس محتوای ناخالصی هایی است که در طی تصفیه شکر باید استخراج شود. به همین دلیل است که تولید شکر با کیفیت بالا برای تولیدکنندگان ضروری است.خرید وفروش تفاله چغندر قند برای خوراک دام شیری و گوشتی توسط سایت adavattamin.com این اطمینان را به شما میدهد که بهترین تفاله چغندر قند را برای شما ارسال خواهد کرد .

بار ارسالی ما از کارخانه های قند تمام استانها قابل ارسال است و بسته به شرایط زمانی کارخانه های قند قابل انتخاب .و تمام تلاش ما ارسال بار از نزدیکترین کارخانه قند برای شما است،که کمترین هزینه بار را برای شما داشته باشد .

درصد ساکارز چغندر


چغندرقند عمدتاً برای ساکارز آن کشت می شود. شامل 13 تا 22 درصد است. ساکارز به طور گسترده ای به عنوان یک غذای پر انرژی یا به عنوان یک افزودنی غذایی استفاده می شود. پالپ، محصول فرعی فرآوری چغندرقند، برای تولید افزودنی های غذایی غنی از فیبر استفاده می شود.

خوراک دام


تفاله چغندرقند و ملاس محصولات جانبی هستند که به طور گسترده به عنوان مکمل های غذایی در تغذیه حیوانات استفاده می شود. آنها بخش فیبر جیره غذایی را فراهم می کنند و طعم غذا را بهبود می بخشند. از برگ چغندر می توان به عنوان خوراک دام استفاده کرد. چرای گوسفند و گاو در مزارع چغندر در پاییز امکان پذیر است تا برگ ها هدر نرود. حیوانات همچنین می توانند چغندرهای کوچک باقی مانده در مزرعه را پس از برداشت بخورند. برگ ها منبع عالی پروتئین، ویتامین A و کربوهیدرات هستند.

دیگر مصارف چغندر قند و تفاله چغندر


ملاس، محصول فرعی صنعتی چغندرقند، به طور گسترده ای در صنایع داروسازی، الکل و مخمر استفاده می شود. ضایعات آهک حاصل از فرآوری چغندرقند یک اصلاح عالی خاک برای افزایش PH آن و تامین مواد مغذی فسفر و پتاسیم برای گیاه است. پس از تصفیه می توان از فاضلاب برای آبیاری استفاده کرد. در برخی مناطق از چغندرقند برای تولید بیواتانول استفاده می شود.

الزامات بازار چغندرقند


کیفیت تفاله چغندرقند بستگی به محتوای ساکارز ریشه و محتوای ناخالصی های استخراج شده در طی تصفیه شکر دارد. به دست آوردن تفاله با کیفیت بالا برای تولیدکنندگان بسیار مهم است. در واقع، با توجه به شکر قابل استخراج از محصولاتشان که به کارخانه ها تحویل داده می شود، پرداخت می شود. استفاده صحیح از کود نیتروژن باعث افزایش عملکرد ریشه و قند می شود. با این حال، مصرف بیش از حد نیتروژن می تواند ناخالصی ها را افزایش دهد و محتوای قند و خواص قابل استخراج قند را کاهش دهد.

تفاله چندر قند چه تاثیری برروی شیر حیوانات دارد؟

خرید تفاله چغندر قند برای حیوانات شیر ده که نیاز به انرژی بیشتری دارند بسیار مفید است چونکه مقداری از ساکارز و کالری

موجود در چغندر قند در تفاله باقی مانده و برای حیواناتی که انرا استفاده میکنند قابل جذب است .

به همین سبب یکی از واجب ترین خوراک ها برای گاوداری های شیری تفاله چغندر است .

درصورتی که اگر بخواهد به دام خود از اه و یونجه تغزیه کند به میزان تفاله چغندر کالری به حیوان نرسیده و روز به روز رو به ضعیف شدن پیش خواهد رفت و از این رو است که در موارد حرفه ای تر رژیم غذایی دام را از تفاله چغندر و ذرت علوفه ای در نظر میگیرند که مواد مغذی در شیر را فراهم اورند و همچنین خود گاو از نظر فیزیکی در فشار قرار نگیرد .

برای سفارش تفاله چغند قند بصورت فله با ما تماس بگیرید .

0
    0
    لیست خرید شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه