صفحه نخست » تفاله چقندر » خرید تفاله چغندر فله فشنگی برای خوراک دام اصفهان

خرید تفاله چغندر فله فشنگی برای خوراک دام اصفهان

اشتراک گذاری مطلب:
ادوات تامین adavattamin.com تفاله چغندر

تفاله چغندر قند از بهترین و برترین نوع خوراک های دام به شمار می رود این. این نوع خوراک معمولاه به نام سیلاژ هم به اسم گذاری می شود. سیلاژ یا تفاله فشنگی دو نام متفاوت هستند که برای تفاله چغندر قند به کار برده میشود . که این نام گذاری بستگی به شکل این دو دارد .تفاله فشنگی به صورت لوله های کوتاه و بریده شکل گرفته اند . ولی سیلاژ به صورت پالپ و بدون شکل ریش شده است . که شکل جامد خاصی ندارد.مقصد عموم بار های فله این محصول از شرکت ما توسط دامداران اصفهان خریداری میشود.

فروش تفاله چغندر در سایت adavattamin.com


محصولات تفاله چغندر

به نظر می رسد شرایط امسال بسیار بهتر از سال گذشته باشد. با این حال، این ممکن است هنوز تا شروع برداشت که در پایان سال شهریور/ ابتدای مهر پیش بینی می شود تغییر کند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که سطح زیرکشت درغرب کشور نسبت به سال گذشته مجدداً کاهش چشمگیری داشته است. در نهایت، هزینه های فعلی و آتی منابع مختلف انرژی و فیلم های پلاستیکی برای سیلاژ از دیگر چالش های مهم است. برای سفارشات بیش از 5 تن خود در اصفهان برای محصول تفاله چغندر با ما تماس بگیرید.

چرا تفاله چغندر؟

تفاله چغندر همان چیزی است که از شسته. بریده و شیرین باقی خواهد ماند. این خوراک ساده و با ارزش بالا یک مکمل ایده آل برای خوراک اصلی است. به لطف افزودن ملاس که طعم آن را بیشتر می کند، تفاله چغندر بسیار خوش خوراک است. اشتها را تحریک می کند، مصرف علوفه را افزایش می دهد و فعالیت جویدن را بهبود می بخشد.فروش تفاله چغندر شرکت ادوات تامین به استان اصفهان.

تفاله چغندر برای کدام دام مناسب است؟

برای گاو و گاوهای شیری، مکمل ایده آلی برای علوفه اساسی غنی از پروتئین است. خمیر فشرده همچنین منبع بهینه انرژی برای پرواربندی خوک ها و خروس ها و همچنین برای نشخوارکنندگان کوچک و اسب ها است.

این خمیر فشرده چه ویژگی هایی دارد؟

تفاله چغندر بدون قند بسیار قابل هضم است و دارای ارزش انرژی قابل مقایسه با غذاهای غلیظ است. کلسیم نسبتاً بالایی دارد اما فسفر، سدیم و روی کمی دارد. محتوای بالای همی سلولز و پکتین موجود در آن نیز یک محیط متعادل شکمبه را تضمین می کند. ارسال بار تفاله چغندر به اصفهام و شهرستانهای مجارو پذیرفته میشود.

نکات سیلوکردن

• به نظافت توجه کنید و خمیر را تا حد امکان سریع و داغ کنید.

• هنگام پر کردن، سیلو را به طور یکنواخت فشرده کنید و سیلو را به صورت هرم تیک ببندید.

ارتفاع ذخیره سازی تا حداکثر 180 سانتی متر پر کنید. فقط از سیلوهای برج با حداکثر قطر 350 سانتی متر استفاده کنید.براس سفارش تفاله چغندر در اصفهان با ما تماس بگیرید.

برای سفارش تفاله چغندر لطفا با ما تماس بگیرید.

0
    0
    لیست خرید شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه