صفحه نخست » تفاله چقندر » خرید تفاله چغندر برای خوراک دام؛اسب و گاو

خرید تفاله چغندر برای خوراک دام؛اسب و گاو

اشتراک گذاری مطلب:
فروش عمده تفاله جغندر قند adavattamin.com

ایا در انتخاب تفاله چغندر در سیستم غذایی دام سنگین خود مردد هستید؟

دررژِیم غذایی اسب وگاوها بصورت خخصصی وجود تفاله چغندر میتواند سلامت دستگاه گوارش انها را بهبود ببخشد چراکه این تفاله چغندر و ملاس باقیمانده در تفاله چغندر میتواند از ایجاد کولیک روده محافظت کند از این زو یکی از خوراک های مناسی برای دام ها قطعا تفاله چغندر است که سازگاری بالایی با روده حیوانات دارد.

تفاله چغندر قند برای خوراک دام adavattamin.com

این می تواند یک تلاش دائمی برای حفظ وزن اسب و گاو شما باشد زیرا ما سعی می کنیم کالری را متعادل کنیم تا از کاهش وزن آنها خطر چاقی جلوگیری کنیم. عوامل زیادی می توانند باعث کاهش یا افزایش وزن اسب وگاو شوند و برخی. شرایط پزشکی اوضاع را پیچیده می کند.(بیماری هایی چون کولیک روده)

به طور کلی، اسب و گاو بیشتر مواد مغذی خود را از علف و یونجه دریافت می کنند ، اما اغلب مجبوریم برای رفع نیازهای غذایی اضافی به آنها تقویتی های دیگری بدهیم.

بنابراین اگر دام شما نیاز به غذای اضافی دارد ،آیا تفاله چغندر جواب می دهد؟

بیاییم تفاله چغندر را به ریز مورد بحث قرار دهیم


تفاله چغندر محصول جانبی صنعت قند و شکر است. چغندرقند برای استخراج قندها فرآوری می شود . تفاله باقیمانده آن خشک شده و به عنوان خوراک دام به بازار فروخته می شود.

این ماده معمولاً خرد شده یا بصورت فشنگی می شود . تا منبع غذایی مناسبی برای اسب و گاو، و سایر دام ها باشد. خوراک تفاله چغندر برای اسب ها اغلب حاوی ملاس است.

بسیاری از صاحبان دام از تفاله چغندر اجتناب می کنند زیرا فکر می کنند ممکن است برای اسب هایشان خطرناک باشد. با این حال، همانطور که خواهیم فهمید، مزایای شگفت فراوانی دارد!

تفاله چغندر چه مزایایی دارد؟


برای درک مزایا و معایب تفاله چغندر برای اسب ها، ابتدا باید با ارزش غذایی تفاله چغندر برای اسب ها آشنا شویم. تمام خوراک اسب ها حاوی مقادیر متفاوتی از مواد مغذی هستند و تعادل صحیح مواد مغذی کلید یک اسب سالم است.

ابتدا باید توجه داشت که تفاله چغندربه عنوان خوراک دام طبقه بندی می شودو نه خوراک سخت. خوراک سخت اسب شامل غلات و غلات پر انرژی است. تفاله چغندر معمولاً به خوراک سخت اضافه می شود، اما بخشی از جیره غذایی روزانه همراه با یونجه، کاه و علف را تشکیل می دهد.

در اینجا برخی از ملاحظات تغذیه ای کلیدی و فواید . تفاله چغندر برای اسب آورده شده است:

ارزش غذایی


تفاله چغندر منبع بسیار خوبی از کالری است، اما برخلاف خوراک شیرین یا سایر غلات، تفاله چغندر قند و کربوهیدرات کمی دارد و به همین دلیل مکمل خوبی برای اسب های حساس به ساکارز است.
طبق تحقیقات کنتاکی اکوین، تقریباً 1000 کالری در هر پوند دارد و فقط 15٪ قند دارد (10٪ برای نسخه های بدون ملاس).
سلامت روده
تفاله چغندر سرشار از فیبر است. به عنوان یک پری بیوتیک در نظر گرفته می شود. معرفی آنها به سیستم گوارش اسب بی خطر و مفید است.


هیدراتاسیون چیست و تفاله چگونه باعث ان میشود؟


صرف نظر از اینکه تفاله چغندر چگونه به دست می آید، چه خشک . خرد شده یا فشنگی شده باشد. معمولاً قبل از تغذیه به اسب ها خیس می شود. این بدون رقیق کردن کیفیت غذایی خوراک، رطوبت بیشتری را وارد رژیم غذایی اسب شما می کند. به عمل تامین کردن اب بدن . دام هیدراتاسیون گفته میشود.
|

آیا تفاله چغندر خیس نشده برای اسب من بی خطر است؟


یکی از رایج ترین نگرانی ها در مورد تفاله چغندر برای اسب وگاو اغلب . حول خشکی این خوراک بسته بندی شده می چرخد. در گذشته این نگرانی وجود داشت که تفاله چغندر در صورت خیساندن، مایعات را از دستگاه گوارش جذب می کند. این باعث گسترش آن می شود و به طور بالقوه منجر به کم آبی یا شکم بیش از حد پر می شود.

مشکل دیگری که برای تفاله چغندر ایجاد می شود این است که تکه ها یا گلوله های خیس نشده می توانند در مری گیر کنند، جایی که منبسط می شوند و باعث خفگی می شوند. اما آیا این نگرانی ها درست است یا همه اینها یک افسانه است؟

توصیه های اخیر متخصصان دامپزشکی نشان می دهد که چغندر خیس نشده هیچ خطری برای اسب ها ندارد، بنابراین اگر اسب شما به طور تصادفی تفاله خشک چغندر را بخورد، نیازی به وحشت نیست. با این حال، اکثر صاحبان اسب ترجیح می دهند آن را خیس کنند تا خوش طعم تر شود و مصرف آب اسب افزایش یابد.

برای سفارش عمده تفاله چغندر با ما تماس بگیرید.

0
    0
    لیست خرید شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه