صفحه نخست » تفاله چقندر » خرید تفاله چغندرارزان برای خوراک دام

خرید تفاله چغندرارزان برای خوراک دام

اشتراک گذاری مطلب:

تفاله چغندر دامی برای خوراک گاو های شیر ده

برای اینکه بدانیم تفاله چغندر چیست ؟و آیا نیاز دام ما را برا طرف می کند. یا خیر، اول باید بدانیم که خغندر قندر چه گیاهیست و خود این گیاه ایا برای خوراک دام مناسب است. یا خیر به جدا از اینه خریدمان ارزان تمام خواهد شد یا خیر .

گیاه چغندر قند

خود گیاه چغند قند از گیاهانی است که سرشار از فیبر وانرژی است. که در میان کشاورزان ایرانی بسیار پر طرفدار است و معمولا درصد قابل توجهی از زمین های کشور زیر کشت این محصول میروند . که خوشبختانه این گیاه نیاز های فابل توجهی را برای برطرف میکند .

از جمله این نیاز ها در کشورمان نیاز به تولید قند و شکر است. که سالانه مقدار توجهی از تولیدات صنایع خوراکی کشور به این محصول وابسته است .

که این مهم از پرکاربرد ترین نیاز هایی است .که ما با کاشت چغندر و جدا سازی قندآن نیاز بزرگی از صناسع کشور را پوشش میدهیم .

دلیل دوم کاشت چغندر قند این است که محصول ثانویه و پسماند حاصل از جدا سازی قند از چغندر این است. که تفاله چغند پس از خروج شیرینی ان همچنان قابل استفاده است. ولی برای حیوانات پرورشی برای منظور پرورش گوشت انها و یا حیوانات پرورشی برای بهره برداری از شیر انها به عنوان خوراک.

که از جدا سازی هرتن چغند 150کیلو گرم قند حاصل و از هرتن چغندر 500کیلو گرم تفاله حاصل میشود . که خود این مقدار درصد قایل توجهی است .

خواص فیزیکی تفاله چغندر

چغندر را زمانی که به کارخانه قند می اید ابتدا شسته میشود و خاک ان گرفته میشود .

سپس چغندر را در دستگاه های اکسترود ریخته تا شیر ابه شیرین ان از گیاه چغندر قند جدا شود. سپس ان شیر ابه را در سانترفیوز ریخته تا غلطت ان به بالا ترین حالت ممکن برسد .

حال از ویژگی های تفاله چغندر

در اشکال فشمگی از کارخانه تحویل مشتری داده می شود. و بصورت تر و فله که برای بارگیری و انتقال بسیار سهولت دارد. همچنین از نظر وزنی نصیت به تفاله خشک چغندر دامی بهتر اسن و مصرف کننده نیاز نیست. وزن اب داخل تفاله چغندر را تا مقصد تقبل بکند . در عوض در مقصد باید تفاله چغندر خشک را به مدت 24 ساعت اب کرده تا برای حیوانات قابل هضم باشد. و در غیر این صورت برای حیوانات بسیار خطرناک بوده . چرا مه خودن تفاله چغندر دامی خشک باعذ جذب اب در گوارش حیوانات شده و خشکی در دستگاه گوارش حیوانات میشود .

از این رو قبل از مصرف تفاله چغندر ان را اب کرده و بعد به حیوانات داده میشود .

تفاله چغندر دامی قند به حلت خشک بودن با نگهدار در فظای سرپوشیده میتوتن تا یک سال بدون نگرانی خرابی نگهداری کرد.

برای خرید تفاله جغندر با ما تماس بگیرید.

0
    0
    لیست خرید شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه